maandag 12 februari 2018

JIJ BENT SPECIAAL.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers van mijn blog. Bij de challenge voor het blog bij Anreda hebben ze erg mooie sketch. Deze heb ik dus voor mijn rechthoekig kaartje gebruikt. Op crême kleurig cardstock heb ik DP van Paper Bloc Romance(Joy 6011/0211) geplakt. Het plaatje  is van Syta van Gelderenn De randjes weer bewerkt met distress inkt old paper en de bloemetjes met distress inkt victorian velvet. De stansen die ik gebruikt heb zijn van Rustic Christmas, MD CR1350, MD  LR0161,bloemetjes stans Joy Mery's border flowers 6002/0995. De bloemetjes zijn gemaakt met het flower foam van Leane Creatief. Het tekststempeltje gestempeld en met een figuurschaartje uitgeknipt. Dit kaartje afgewerkt met NUVO Christal Drops autumn red en een organzastrikje.


Dit kaartje doet mee bij:
** CraftRocket challenge
** AnmaCreatief challenge
** Knutsel&Kadootjes challenge
** Anreda challenge
 

Leuk dat je even een kijkje kwam nemen op mijn blog, het doet me reuze veel plezier om een berichtje te mogen lezen.

10 opmerkingen:

  1. Oh wat een prachtige kaart Bea !
    Heel leuke schets en het plaatje is zo mooi !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje Bea!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart Bea, de sketch is echt leuk!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart, en een hele leuke sketch!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart is dit bea!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk kaartje! Ik herken de sketch meteen.
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart!
    Dankjewel voor het meedoen aan de Challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen