woensdag 17 mei 2017

VOUWKAART....


Hallo blogvriendinnen/blogvrienden en bezoekers van mijn blog. Al een tijdje lag deze creatie op mijn hobbytafel te wachten om afgemaakt te worden. Dit was mijn eerste probeersel waar ik aan begon voor de al afgelopen challenge bij Be Challenged van Maart. Voor deze creatie gebruikte ik wit en roze cardstock en DP van Maja Design, Coffee in the Arbour Florishing Garden. Het stempeltje is van Nellie Snellen ingekleurd met mijn copics. Met een olba stans kleine bloemetjes gemaakt en een pareltje als hartje. De stans is van Marianne Design CR1331. Met pareltjes, organza lint en bloemetjes/blaadjes deze creatie afgewerkt.


Deze creatie doet mee bij:
** Hobbywinkel de Egel
** Disdigistamps challenge
** TheRibbonGirlblog challenge
** CreativeMoments
** NoorDesignUK challenge
** Craftaddictiondesignteamchallenge


Leuk dat je even langs kwam op mijn blog, het doet me veel plezier om een berichtje te mogen lezen,  misschien tot een volgende keer.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Leuk model. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi model, het is een prachtige kaart geworden met een mooie strik,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful card!! I love the design and gorgeous colours. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    https://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful shape card Bea. Thank you for playing along with our Challenge at Digi Designs. We would love to see you again ... Anet DTx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card. Thank you for playing along with our challenge at Di's Digi Designs. We would love to see you again soon.
    Deborah A

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooie kaart. DAnk je voor je deelname aan de challange van CratAddiction. Hobby-groetjes, Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen