zaterdag 28 januari 2017

POCKETLETTERBOEKJE.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers op mijn blog. Onlangs won ik bij een challenge met besties enkele digi's en een digi van Alice Pocket Letter 2. Met deze Pocket Letter en nog DP van een Besties Printable pakket heb ik dit kleine boekje in elkaar gefreubeld. Voor dit klein boekje heb ik het kaft gemaakt van ribbelkarton, op wit cardstock heb ik vervolgens plaatjes uit Tea with Alice Pocket Letter 2 en uit het printable pakket verwerkt. Alle randjes heb ik bewerkt met  brushed corduroy. De bestie digi is img 302 en deze heb ik ingekleurd met mijn copics. Ook heb ik enkele stempels uit mijn voorraad gebruikt. De naam bestie heb ik met het letteralfabet van de HEMA gestempeld. Het boekje met 2 bookbindings rings in elkaar gezet.


Nog enkele foto's van de inhoud van het boekje:



















Dit boekje doet mee bij:
** Mybestiesaussie challenge
** Mybesties3DandMore challenge
** Mybestiesfrancais challenge
** Mybestiesdeutschland challenge
** Coloritcreateitshowitoff challenge

Wat leuk dat je even langs kwam op mijn blog,
vind het altijd reuze plezierig om een berichtje te mogen lezen. misschien tot een volgende keer.

14 opmerkingen:

  1. prachtig project heb je gemaakt Bea ziet er goed uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooi geheel!! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat leuk Bea hier kun je trots op zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Bea,
    wat is dit leuk zeg! een pocketletter boekje, dat kan natuurlijk ook,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh what a neat project you have make it is just so sweet. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge Blog. Good luck with your entry. Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Bea I absolutely love your pocket letter. You did a fabulous job and you have inspired me to make some of my own.

    Thanks for joining our challenge this month at Color It Create It Show It Off.

    With smiles
    Laine Kammeraad
    DT Color It Create It Show It Off

    www.Hugs4TheHeartDesigns.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig Bea ! Wat een leuk idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Bea ! Bedankt voor je deelname bij Colour it Create it Show it off! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf boekje. Bedankt voor je deelname bij Colour it Create it Show it off.
    Groetjes, Yvon - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit pocketboekje Bea...zoveel leuke bestiestempeltje erin...KNAP gedaan!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful project and fabulous coloring Thanks for sharing with us a Color it Create it Show it off.
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful project! Thank you for your participation at My-Besties French blog! Good luck to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a beautiful project . Love it .
    Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge.
    Hugs Rose xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. lovely creation! thanks for joining us at my Besties french blog
    Helene dt

    BeantwoordenVerwijderen