vrijdag 14 oktober 2016

HERINNERINGSKAARTJE CHALLENGE OKTOBER BIJ.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en kijkers op mijn blog. Het is al weer half oktober en dus tijd om een herinneringskaartje voor de challenge bij Cheerful Sketches te plaatsen. Eén van de sponsors is Aurora Wings en met een ontvangen digi  heb ik een kaartje gemaakt. Voor mijn kaartje heb ik kraft cardstock en DP Studio Light PPSL 30 gebruikt. De digi van Aurora Wings heb ik ingekleurd met mijn copic markers. De stansen zijn van Joy Crafts( 6002/025 en 6003/026). Op het kaartje nog wat pareltjes van Nellie Snellen en Queen en Co geplakt en de randjes met distress inkt shahed lilac bewerkt.


Dit kaartje wil ik mee laten doen bij:
*) Crafting with friends *) Crea Chickeys *) Stempelsonnechallenge, hier is het thema Anithing goes.

De link bij deze stempel is:
https://www.etsy.com/listing/130964814/instant-download-digital-stamp-fairy?ga_search_query=mushroom&ref=shop_items_search_9

Gezellig dat je even langs kwam,
vind het altijd super fijn om een berichtje te mogen lezen.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Bea,
    mooie kaart heb je gemaakt met deze leuke digi..
    Ik vind de bloemen ook erg mooi,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke digi is dit Bea, je hebt ook weer mooi gekleurd.
    De kleuren die vind ik helemaaal geweldig, ook de bloemen doen het er prachtg bij.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart is dit Bea!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Prachtige kaart!! Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Crea Chicky’s Veel succes!!
    Jolanda (DT lid)

    BeantwoordenVerwijderen