zaterdag 23 juli 2016

PLUK DE DAG.....


Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Vandaag heb ik nog een herinneringskaartje voor de allerlaatste challenge bij Creaine. Dit kaartje gemaakt met een digi van Bugaboo, die ook 1 van onze sponsoren is. Je kunt nog mee doen tot 28 juli. Voor mijn kaartje heb ik Bazzill Basic Paper groen en DP Paper Pad PPSL11 van Studio Light gebruikt. De digi stempel  heb ik ingekleurd met mijn copic markers. De stans is van Nellie Snellen en tekststempel van Amy Design. Verder afgewerkt met strasz bloemetjes, bloemetjes Scrapparadise en papieren bloemetjes met een stans van MD.



Wat gezellig dat je nog even langs kwam,
het is altijd reuze fijn om een berichtje te mogen lezen.

4 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat heb je een mooie kaart gemaakt bea,
    lief afdrukje en mooi ingekleurd!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Bea.Schattige digi en weer zo mooi ingekleurd.Leuke bloemetjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen