vrijdag 29 juli 2016

FLOWER FAIRY CREATIE....

Hallo blogsters/bloggers en bezoekers op mijn blog. Vandaag plaats ik nog een kaart die ik voor NoorDesign Facebook challenge heb gemaakt. Het was een mooie sketch. Voor mijn kaart heb ik kraft cardstock en DP Budding Spring van Joy (6011/0314) gebruikt. Het 3D plaatje is een flower fairy van Studio LIght. Enkele stansen van Joy(6002/0356, 6002/0460, 6002/0258) voor deze kaart gebruikt. Label groetjes is van Boekenvoordeel. De 2 labeltjes zonder tekst heb ik zelf gemaakt. Verder een stukje touw, stukje lint, distress inkt dried marigold en kleine pareltjes op de kaart verwerkt. Ook heb ik nog een bloemetjes pons gebruikt.


Deze kaart dot verder nog mee bij:

Creative Craft Cottage.
Create and Inspire.
Wat gezellig dat je even langs kwam,
het is altijd reuze fijn om een berichtje te mogen lezen.

8 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Bea
    Wat is je kaart prachtig met de Fairy, die plaatjes blijven ook nog steeds héél mooi om me te werken.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi bea,
    je hebt een prachtige kaart gemaakt, hele leuk sketch en die plaatjes heb ik ook nog gebruikt, ze blijven mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende kaart. prachtige plaatje, hou ik ook wel van.
    Mooi van kleur!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele mooie uitwerking van de sketch gemaakt!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een prachtige kaart Bea, heel mooi bewerkt
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schitterend kaartje

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen