zaterdag 25 juni 2016

EEN ZONNIGE GROET.....


Hallo freubelaarsters/freubelaars en bezoekers op mijn blog. Had nog een kaartje klaarliggen voor de challenge bij het Hobbyjournaal. Daar is het thema deze keer VAKANTIE.  
Voor mijn kaartje heb ik lila cardstock gebruikt. Het witte cardstock heb ik bewerkt met distress inkt tumbled glass. Onder de stans zit achtergrond papier(Boekensteuntje) welke ik eerst op een stukje cardstock heb geplakt en daarna heb uitgestanst met een stans van Mariekes Creations. De stans en de randjes heb ik ook  bewerkt met distress inkt. Het 3D plaatje is van Yvonne Creations ice cream HJ 7501. Verder nog gebruikt een charm van een ysco, strikje lila gemaakt met stikjesmaker, pearls baby blue van Queen&Co. Tekst op pinterest gevonden en deze verwerkt op een stans van Marieke(Rustic Christmas). Dit kaartje doet ook nog mee bij de challenge CC&CC waar het thema Girls of Summer is.
Wat gezellig dat je even langs kwam,
het is reuze fijn om een berichtje te mogen lezen.


13 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje Bea!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    hele mooie kaart in hele mooie kleurtjes, leuke stans heb je gebruikt..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en zomers kaartje Bea...heerlijk dat ijsje erop en ook het lieve stempeltje prachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Bea,

    een kaartje waar je helemaal vrolijk van wordt, leuk, fleurig en ook nog in mijn favoriete kleur.

    Groetjes van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, super mal heb je gebruikt.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card! Thanks for joining us at Chocolate, Coffee & Cards!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Huhu liebe Bea.. deine Karte ist dir aber wirklich gelungen... schick und süß
    Danke dir auch für die liebe Post.. habe mich sehr gefreut.
    Schönen Start in die neue Woche
    LG Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige Bea, een mooie mal prachtig papier en een heerlijk plaatje erbijmmmm. Helemaal zomer!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke zomerse kaart! Ik zie dat je de kaart op 25 juni hebt gepost en de challenge bij AnMaCreatief is op 1 juli gestart. Er moet wel sprake zijn van een creatie die je speciaal voor de challenge (en andere) hebt gemaakt. Bovendien wordt de challenge niet vermeldt. Helaas!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen