woensdag 3 december 2014

NOG EEN KERSTKAART....

 
Hallo blogsters/bloggers en kijkers op mijn blog. Vandaag wil ik maar weer eens een kerstkaartje plaatsen. Ben een poosje niet op blogs geweest vanwege verdrietige omstandigheden en pak nu beetje bij beetje de draad weer op, zoek wat afleiding in mijn hobby. Dit kaartje is gemaakt met de mooie creatble mal LR 0335 van MD. Ook nog LR 0243 en craftable CR 1226 van MD. Verder nog een 3D plaatje 3DHM 066 van MD, Distress inkt, Pearls, Kraft cardstock enwit bazzill basics paper. Het 3D plaatje heb ik ook nog gelakt met Sintex Quilosa. Het stempeltje komt uit mijn voorraad. Dit kaartje wil ik nog mee laten doen aan de challenge bij Marianne Design, waar het thema wit en kraft is en bij MDKD waar alles mag/ weisze Weinachten. Bij de kerstkaartenchallenge van 52 weeks of Christmas wil ik het ook nog mee laten doen.

Wat gezellig dat je langs kwam,
vind het altijd reuze leuk om
de reacties te mogen lezen.

10 opmerkingen:

  1. Wauw, Bea! Ontzettend mooi gemaakt.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gezellig dat je met deze kaart ook meedoet met onze challenge!
      Groetjes,
      Marleen
      Marianne Design challenge blog

      Verwijderen
  2. Deze is erg leuk Bea!!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je labelkaartje ziet er heel mooi uit Bea,
    wens je nog heel veel sterkte,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje weer Bea...
    alsnog sterkte gewenst...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog heel veel sterkte en eindelijk kom ik weer ff buurten. Even mijn schade af en toe proberen in te halen , je kaart is prachtig en zo schattig gedaan , mooi joh! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous creation in beautiful colours!
    So glad you have joined us in the Marianne Design Kreadiva´s Challenge!
    Nela xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig weer Bea, die label-stans is echt prachtig.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen