woensdag 3 september 2014

NOTITIEBLOKDOOSJE....

 

Hallo blogsters/bloggers en bezoekers van mijn blog. Afgelopen dagen heb ik beetje bij beetje een creatie gemaakt die ik onlangs op het blog voorbij zag komen. Vond het wel leuk om deze creatie eens proberen in elkaar te freubelen. Deze creatie wil ik graag mee laten doen aan de challenge bij MyBestiesDutchGirlDesign(MBDGD) waar een easelkaart gevraagd werd en aan de challenge bij ScrapbookStampSociaty(SSS) waar het thema Anithing Goes is. Ook heb ik een prijs gewonnen op het blog van de Basteltanten, er uit gerold d.m.v de random reader, wat een bofferd ben ik toch. Mocht 5 digi's ontvangen welke te zien zijn op "Mijn Kaarten met een prijs" pagina.


Voor deze creatie heb ik gebruikt:

*Bazzill Basic Paper white.
* DP K&Companie Urban Rapsody.
* Garden Bestie digi.
* Copic markers.
* Creatable LR 0108/0156 MD.
* Creatable LR 0227 MD.
* MFD 034 Nellie Snellen.
* Figuurpons, potlood, figuurschaartje.
* Strikjesmaker, pearls NS.
* Bloemistenlint voor de strik.
* Distress inkt voor de randjes.


12 opmerkingen:

  1. Erg leuk memodoosje Bea, het ziet er heel vrolijk uit!
    Zou je mij de link kunnen geven van het patroon? Het lijkt mij leuk om er ook mee aan de slag te gaan.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie. fleurige creatie..en ook nog een easelcard, super gemaakt..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ideetje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat schitterend gemaakt Bea ziet er erg mooi uit.

    Gr Karin

    en

    Bedankt voor het meedoen bij ScrapbookStampSociety Challenge.

    Groetjes Karin DT coördinator



    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Bea , ji hebt er een hoop werk van gemaakt, wat een prachtige creatie.
    Dank je wel voor het meedoen aan MBDGD en veel succes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw ziet er weer prachtig uit Bea. Leuk model en veel leuks op te zien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Bea, schitterende creatie! Leuk dat je weer meedoet met de challenge van MBDGD. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Bea wat een schattig doosje. en wat leuk zo die easel erop. mooi gedaan hoor.
    Groetjes lilian Dt member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is een leuk doosje geworden Mama. Mooie kleurtjes. Prachtig gemaakt. X en liefs Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful box!
    Thank you for participating ScrapbookStampSociety Challenge
    Gr. Kaija DT-member

    BeantwoordenVerwijderen