vrijdag 14 maart 2014

ENVELOP POP-UP-CARD


Hallo blogvriendinnen/vrienden en kijkers op mijn blog. Allereerst een hartelijk welkom aan mijn nieuwe volgers, wat leuk dat jullie mij gaan volgen hoop dat je er wat inspiratie op kunt doen. Dan nu naar de creatie die ik op mijn blog wil plaatsen. De creatie heb ik gemaakt naar een ontwerp wat je kunt vinden op het blog van Krea2day. Het was superleuk om hiermee aan de knutsel te gaan, heb er wel een poosje over gedaan maar het resultaat vind ik zelf wel mooi geworden. Deze creatie wil ik mee laten doen aan de volgende challenges:



*) Krea2day----Cadeau envelop pop-up card.
*) Kartenallerlei--- Stanzteile.
*) Hobbyhomehobbyart.---Alles mag.




Voor deze creatie heb ik gebruikt:

* Bazzill Basics Paper wit.
* Vintage Autumn Basics no X11 Maja Design.
* Vintage plaatje VK 9527 MD.
* Distresser, distress ink brushed corduroy.
* Joy stencils 6002/0291 6002/0312, 6002/0258.
* Stans Lin&Lene 1201/0005.
* Bloemetjes uit voorraad.
* Pearls Panduro, stukje klitterband.
* Tekst stempel MD EWS 2205.



22 opmerkingen:

  1. Hoi Bea,
    Wat een mooie pop up kaart heb je gemaakt.
    De kleuren, bloem het plaatje heel mooi geheel.
    Prettig weekend Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige envelop geworden mam!!! Mooi ontwerp en kleurtjes!!
    Liefs en tot morgen!
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    een hartstikke leuke pop-upkaart en prachtig in deze kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige pop-up kaart!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bea, prachtig, ook dicht is hij schitterend! Ik vind je vorige paarse kaart ook een beauty! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Bea,
    Je hebt er echt iets moois van gemaakt, knap dat je dat kunt, ik vind dat echt heel moeilijk, je hebt er veel mooie details op gemaakt, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige envalopkaart, mooi gemaakt en een heel mooi lief plaatje heb je gebruikt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige kaartenenvelop heb je gemaakt Bea, ziet er goed uit.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ui, das ist eine tolle kartenform und deine gestaltung einfach mur toll.

    vielen dank, dass du diese schöne kreation mit dem kartenallerlei teilst. viel erfolg bei der challenge.

    glg meggi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zoooooo Bea, dit is mooi gemaakt, wat een leuk modelletje, een kaarten enveloppe, wat vind ik dit mooi zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Waauw Bea, wat gaaf gemaakt. Super model. Prachtig. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Bea...wat een gaaf modelletje is dat...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty Bea, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Bea,
    Mooie envelop heb je gemaakt in pastelkleurtjes.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is die kaart weer super geworden

    Malika

    BeantwoordenVerwijderen
  16. zo die is leuk mooi gemaakt hoor

    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw!!! Super mooi gemaakt. Mooie kleuren en lief plaatje.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Bea, ontzettend mooi gemaakt. De zachte kleuren zijn ook prachtig bij elkaar gekozen!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wauw gewoon prachtig gemakt bedankt voor je deelname bij kartenallerei en succes

    groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Erg mooi. Heb het in het echt mogen bewonderen! Super knap gedaan mama. X. Liefs Monique.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kaart is dit zeg, echt mooi!
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen