zaterdag 26 januari 2013

STREEPJESKAART.......


Hallo blogsters,volgsters en kijkers op mijn blog. De kaart die ik nu gemaakt heb, heb ik gemaakt naar een mooi ontwerp van Corrie. De kaart wil ik mee laten doen aan 2 challenges, bij DML vragen ze n.a.v een bingo een leuke kaart te maken en bij EKEF mocht je eigen designpapier maken.  Het bingorijtje waar ik voor gekozen heb is: BLOEMEN/PARELS/KNOOP. Ben weer benieuwd wat je reactie is, zal ze met veel plezier lezen......

Voor deze kaart heb ik gebruikt:

* Papicolor cardstock roze--aanbiedingspakket.
* Papicolor cardstock Smart--groen 298623.
* DP Making Memories--Flutter.
* Magnolia stempel Tilda met hartjes--
* Copic markers.
* Joy Crafts stans--6002/0136.
* Bloemetjes uit voorraad en
   bloemetjes gewonnen bij Candy Anneke.
* Distress INK Tim Holtz:
   Mowed lawn en picked raspberry.
* Knoopjes--Xenos.
* Pearls Grass Green--Queen&Co.
* Tekststempel--Marianne Design.
* Roze organza lint.

26 opmerkingen:

  1. Hoi Bea
    je kaart is weer prachtig geworden en je eigen design papier vind ik ook leuk gedaan.
    groetjes Jnaie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Bea in hele mooie kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi Bea, een heel fris kaartje en dan bedoel ik de kleurtjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi bea wat maak jij ontzettend leuke kaarten zeg..ga je volgen meid...knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke frisse kleurtjes, mooi geheel, top gedaan Bea!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi en lief kaartje. Lekker vrolijk van kleur. Weer een plaatje hoor Bea!!
    Lieve groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi bea
    wat een vrolijke kaart,ja dat komt zeker door die vrolijke en frisse kleuren!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt.
    Mooie kleuren gebruikt en heel leuk gedaan met die strookjes papier.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging bij EKEF.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Bea, heerlijk die frisse kleuren. Een toppertje weer zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gemaakt Bea! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat streepje heb je mooi verwerkt! Het is een vrolijke kaart geworden.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. dat heb je leuk gedaan ,zal Corrie blij mee zijn .
    liefs rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik krijg helemaal zin in het voorjaar als ik dit mooie kaartje zie. Wat een heerlijke frisse kleuren.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met mooie kleurtjes!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een frisse voorjaarskaart,Super gemaakt!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke kaart en wat heb je frisse kleuren gebruikt.
    Ook je eigen papier maken is je goed gelukt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, krijg er een écht lente gevoel bij, mooie frisse kleurtjes.

    Gezellig dat je meedoet met EKEF.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Bea .
    je krijgt al zin in de lente als ik dit zie,het is een prachtige kaart en een mooie stempel.de sketch is ook mooi gedaan.
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Bea Sorry ik was vergeten mijn man af te melden dat er nou een andere ,naam staat is ook wel eens leuk
    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige kaart, mooie kleurtjes ervoor gebruikt.
    mooi geheel.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. een lief streepjes kaart Bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi kaartje hoor en leuk dat je meedoet bij EKEF.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooi kaartje! mooie kleuren combi
    Gezellig dat je meedoet bij EKEF
    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke gestreepte kaart !!

    bedankt dat je meedoet met onze challenge op DML !

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een prachtige vrolijk gekleurde kaart.

    Leuk dat je mee doet met onze challenge.

    Groetjes Aletta

    Elke Kaart Een Feestje

    BeantwoordenVerwijderen