zaterdag 4 augustus 2012

EEN PARTIJTJE GOLF SPELEN.......


Hallo allemaal. Weer een borduurkaartje afgemaakt. Deze borduurkaart heb ik gemaakt voor de challenge bij Fadengrafik. Daar werd een kinderkaart gevraagd. Het pyramide plaatje vond ik wel leuk en heb ik gevonden in een boekje met pyramide plaatjes wat ik al heel lang heb. Kinderen(zoals mijn kleinkinderen) mogen ook wel graag een spelletje golf spelen al heet het daar dan midget-golf. Ben benieuwd wat je reactie is op dit borduurkaartje en zal dan ook heel graag je reactie lezen........


Voor deze borduurcreatie heb ik het volgende gebruikt:

* Geel en wit cardstock met linnen motief.
* Borduurpatroon van Christa Uithol
   uit boekje Christa 01.
* Dmc borduurgaren.
* 3D plaatjeuit pyramide kaartenboekje.
* Rode pareltjes(wasparels, ooit gewonnen bij Nadia).
* Glossy stickers--Hobby fun.
* Sirius Multipad inktblokje.



13 opmerkingen:

  1. wat een gave en kleurrijke kaart Bea en weer zo mooi geborduurd.
    je kaart hieronder is ook prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt, mam!! Deze is ook weer zo mooi geborduurd!!
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi en zo mooi geborduurd.Fijn weekend.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je kaart schitterend Bea prachtig geborduurd, ik meen dat echt hoor meisje, jij borduurt ook prachtig,dan is het een genot om naar te kijken.
    Fijn weekend Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Bea, schattig kaartje met hele vlrolijke kleuren, heel veel succes bij de challenge, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig kaartje Bea,Lief plaatje,mooi geborduurd.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje helemaal geweldig Bea, mooi gemaakt zo.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer prachtig uit Bea.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eine sehr schöne Karte. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge.
    lg NAdja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje heb je er van gemaakt. Heel leuk, ik vind de beer ook zo schattig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Danke für Deine Teilnahme an unserer Challenge!
    Deine Karte ist Klasse!!
    Liebe Grüße claudia761

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh what a great card! Thanks for joining us at FG Challengeblog
    hugs Line

    BeantwoordenVerwijderen
  13. what a fantastic card. Thank you so much for joining our challenge again
    hugs sandra

    BeantwoordenVerwijderen