zondag 20 mei 2012

EEN EASELKAART IN BLAUW.........


Hallo bloggers. Vandaag wilde ik nog een kaart op mijn blog zetten die gemaakt is naar een voor beeld van een easelkaart uit het laatste HJ(86).Deze easelkaart doet mee aan challenge #32 bij IAMC waar een bingokaart gevraagd werd en waar jezelf je combinatie uit kiezen mocht. Hierbij heb ik gekozen voor de rij BLAUW-PARELS-BLOEMEN.Ook doet deze easelkaart mee aan de challenge bij Anmacreatief, waar embossing de opdracht was.


Voor deze easelkaart heb ik het volgende gebruikt:

*  Blauw en wit cardstock.
*  DP ooit gekocht bij Kruidvat.
*  Magnolia stempel Edwin en Tilda.
*  Copics.
*  Perlenpen blauw voor de pareltjes op de rand van de MFD 013(NS).
*  Een Crafts-Too(stippen).
*  Creatables MD Lr 0106 en Lr 0156.
*  Slice Elite---bloemetjes.
*  Glitterpapier(blaadjes), figuurschaar(Maped).
*  Splitpennetjes en enkele glittersteentjes.
*  Stukje kant voor de strik.



Zoals altijd zou ik het leuk vinden een reactie op deze easelkaart te lezen, ik kijk er naar uit.......


10 opmerkingen:

  1. Wat is je easelkaart weer prachtig Bea,ik ben normaal geen fan van blauw maar nu ik je kaart zie ben ik om,,,,,, hij is héél mooi groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd goed blauwe kaarten, ik vind hem prachtig.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie easelkaart bea.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief kaartje in prachtige kleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartjes met leuke details!!
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je weer gemaakt, mam! Heel mooie kleuren combo, dat blauw met wit....
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk kaartje mooi dat blauw en erg leuke details gebruikt.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig mooi kaartje!
    Gezellig dat je meedoet met de AnMaCreatief embossingchallenge van deze maand...
    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen