maandag 28 november 2011

Sterren kaart




Hallo volgers en bloggers, vandaag zet ik een kaart op mijn blog die bestemd is voor de challenge van Babsisideenwelt. Het is een donkerblauwe kaart met een linnen structuur. Als dessinpapier heb ik gekozen voor een kerstmotief van het MINI DECO design blok, ooit gekocht bij de Action. Er een craft tables van MD (no CR 1203) op gebruikt met hierop een 3D plaatje van Yvonne Creations--Christmas Time. De sterren en de ijssterren heb ik met behulp van mijn Slice Elite gemaakt. Op de ster heb ik een stempel met een kerstwens gestempeld en in de ijssterren zit een mooie splitpen. Nog een paar slingertjes van touw op de kaart verwerkt met hierop enkele pailletjes met een kraaltje en dit vastgezet op de kaart. Dan ziet deze sketchkaart voor de challenge van Babsis er dus zo uit.....




Kijk weer uit naar je reactie, zal ze heel graag lezen.

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, en super dar blauw!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje. Mooie kleur, mooi papier, mooie details. Oftewel een schitterend kartje. Je kaartje svan vrijdag en zaterdag vind ik ook errug lief. Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    wat een gave en leuke kaart en vooral dat mooie blauw!
    gr corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Bea.
    Pinquins zijn ook zo leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. geweldig leuke kaart Bea en wat een grappige stempel heb je er op gedaan en lekker ijzig blauw papier, super.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schattig! Erg mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Bea,
    hartelikt dank voor uw deelname an mijn Sketch Challenge. Uw kaart is winter bleek echt geweldig. U heft geimplementeerd de schets perfect. I vind de krant heel goed, en alles in elkaar past hell mooi. Toll.
    Ik wens u veel succes.
    LG Babsi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ohhh... the card is sooooooooooo sweet, I love it :)

    Thanks for beeing Babsis-Ideenwelt.

    Regards
    Simi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wie süß! Dein Kärtchen ist wirklich ganz zauberhaft und das Motiv ist so niedlich!! Echt toll, und den Sketch hast Du super umgesetzt.

    Vielen Dank für Deine Teilnahme an Babsis-Ideenwelt-Sketch Challenge #9!

    Lieben Gruß, Svenja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo,
    eine tolle Karte ist aus dem Sketch geworden. Danke für die Teilnahme bei Babsis Ideenchallenge
    liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely card! The image is so sweet and your coloration perfect. Wonderful details too.
    Thanks so much for joining us at Babsis Sketch Challenge,
    Michi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oh so süüüüß. einfach bezaubernd.
    danke für die teilnahme an babsis sketchchallenge.
    lg

    BeantwoordenVerwijderen