maandag 5 september 2011

Een cadeausetje.



Hallo allemaal, voor de nieuwste uitdaging van Karen's Doodles Uitdagingen Blog mochten we een cadeauset in elkaar freubelen. Een kaart en een cadeautje met dezelfde digi erop. In  Kadoosjes ,een  mooi hobbyblad, vond ik een leuk voorbeeld in de vorm van een paddestoel. Het cardstock is crême kleurig met linnen structuur, al het dessinpapier is van papermania en heet Summer Bloom. Het bovenste gedeelte, waar de paddestoel aan vast zit kan er af en kun je in het doosje een cadeautje stoppen of iets anders. De paddstoel is van rood papier en daar heb ik met de perlenpen witte stippen opgemaakt. Het doosje nog versierd met een randpons en er een bloem en een KD stempel op verwerkt. Op de kaart heb ik nog een doily gebruikt waarop ik het zelfde KD stempel heb gemaakt. Met de olbatang bloemetjes gemaakt welke ik op de kaart heb geplakt met een rood pareltje erin en wat stickles. Nog een grotere bloem erop en  rechtsonder een labeltje met een lieve tekst, en dan ziet mijn cadeausetje er zo uit......




 Lees graag je reactie, ik kijk er naar uit.

8 opmerkingen:

  1. Wat een fris en vrolijk geheel! Erg leuk die pareltjes als stippen van de paddestoel.

    Liefs, Karen's Doodles NL

    Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea

    Leuk gemaakt zeg.
    Groeten Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi bea
    dat ziet er super leuk uit,zowel de vorm als de kleuren,TOP!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat gaaf bea super gemaakt.
    hele mooie creatie en kaart.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk setje!! De paddenstoel is erg leuk met die pareltjes erop!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging!
    groetjes Tinie (Karens Doodles NL)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk gedaan,bedankt voor het meedoen.
    gr ANja KDDT-Nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk en vrolijk geheel.
    Gezellig dat je meedoet met KD NL.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke cadeauset!!
    Het weer is ook al zo herfstachtig, dus de paddestoel is helemaal leuk!
    Groetjes Petra (KD NL)

    BeantwoordenVerwijderen