maandag 11 juli 2011

Een vakantiekaart.


Hallo kijkers en volgers, vandaag zet ik mijn vakantiekaart die ik voor een challenge gemaakt heb op mijn blog. De hoofdkleur is blauw en het dessinpapier komt van Boekvoordeel. Het plaatje is een twisted pyramid van het beertje Paddington. Deze afbeelding heb ik al een tijdje tussen al mijn 3D afbeeldingen zitten en het leek me wel leuk om deze voor een vakantiekaart te gebruiken. Het is een vrolijk kereltje die lekker zijn vakantie aan het strand viert. Verder de kaart afgewerkt met allerlei labeltjes, een strikje en enkele blauwe straszsteentjes. En zo ziet mijn vakantiekaart er dus uit...

 De  Challenge waar deze kaart aan mee doet is:

Stempelsonnenchallenges


5 opmerkingen:

  1. Hey Bea, it's a fantastic sommercard and so many lovely details! Thank you for joining us at Stempelsonnenchallenge.
    Hugs
    Michi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. o bea die is echt gaaf geworden, inderdaad een vrolijk kereltje en ook kaartje.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Bea, was für eine tolle Karte. wunderschön.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Stempelsonnenchallenge.
    LG Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ein traumhaft schönes Kärtchen. Super schön!
    Da denkt man sofort an "Endlich Ferien", toll!
    Danke fürs Mitmachen bei Stempelsonne.
    Viele Grüße
    Bastelfalter

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beautiful summer card.
    Thanks for joining us at stemeplsonnenchallenge.
    Hugs Stine

    BeantwoordenVerwijderen