maandag 18 juli 2011

Een snoesjes kaart.


Vandaag zet ik een kaart op mijn blog voor de sketch challenge van SEME. Het leek me wel leuk om aan deze sketch mee te doen. De sketch moest gaan over de zomertijd. In de zomertijd heb je lekker vakantie en ben je vrij, dan kun je fijn spelen  met b.v. je knuffels en dat is dan toch weer een feest. Voor de kaart heb ik de kleuren licht en donker paars gekozen en het dessinpapier is van Sweet Fairy. De meeste onderdelen heb ik geinkt, verder verschillende creatabels gebruikt en de plaatjes zijn snoesjes die ik ingekleurd heb met mijn Bruynzeelpotloden. De bloemetjes zijn gemaakt met de creatabels van Marianne Design. Er nog een strikje, enkele straszsteentjes en een stempel op verwerkt en dan ziet mijn kaart er zo uit.....


Ik ben benieuwd naar jou reactie, ik zal ze graag lezen.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, mam! Leuk met al die verschillende paars tinten....
    Liefs Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hele leuke kaart bea, leuk die drieluik.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart is het geworden Bea.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Gefällt mir total gut!

    Viel Glück bei der Challenge, liebe Grüße Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Cute card! Love the colors!

    Thanks for joining us at SEME!

    Hugs Tanja

    BeantwoordenVerwijderen