zaterdag 2 juli 2011

Een schommelkaart.


Voor het blog van Girlscardsworld challenge heb ik de volgende kaart gemaakt. Uit het dessinpapier van Fruit Garden van Tilda heb ik met behulp van een cd een ronde kaart gehaald en deze heb ik met een figuurschaar er uit geknipt. Daarna heb ik de kaart gerild en dubbelgevouwen. Op de kaart een creatabel van Nellie Snellen, waar ik een kleurige draad heb door geregen en met een strikje heb gesloten. Op de creatabel heb ik een 3D plaatje van Yvonne Creations geknutseld, deze vind ik zelf heel erg mooi. Onder langs de kaart nog wat bloemetjes erop gemaakt en met nog enkele straszsteentjes ziet deze kaart er zo uit.....


Laat gerust jou reactie achter, ik waardeer dat zeer.



5 opmerkingen:

  1. wat een geinig figuurtje heel erg lief.
    je kaart is prachtig bea.
    mooi papier en kleurtjes.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk kaartje.
    Leuk dat je meedoet met Girlscardsworld.
    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super gaaf kaartje Bea, erg leuk! Bednakt voor je deelname aan de challenge.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieverdje!! En slim gedaan met een cd en een figuurschaar!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige vrolijke kaart.
    Bedankt voor je bijdrage aan Girlscardsworld en succes.

    Groetjes,Danielle

    BeantwoordenVerwijderen