zondag 10 juli 2011

Een pyramide kaart.



Hallo bloggers, hier nog weer een kaartje in de vorm van een sketch. Deze kaart heb ik gemaakt voor het blog van Babsisideenwelt. Het is een zalm kleurige kaart met linnen structuur. Het dessin is dit keer van de Action. Alle randen zijn geinkt. Op een deel van de kaart heb ik de randen gestempeld met een bloemmotief. Verder er nog een stukje kant, waar ik een oranje lint doorgeregen heb, erop verwerkt. Als afsluiting heb ik er een pyramide plaatje op gemaakt en deze heb ik nog gelakt zodat je een mooi effect op de kaart krijgt. De bloem op de kaart heb ik tijdens mijn vakantie in een bastelwinkeltje gevonden en er nu op verwerkt. Het resultaat van mijn kaart ziet er zo uit....

 


Ben benieuwd wat je van mijn creatie vind, ik lees de reacties graag.






2 opmerkingen:

  1. heel mooi gemaakt bea, en mooie 3d.
    je kant ziet er ook prachtig uit, weer een mooi geheel.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Bea,
    ik ben blij dat je weer hebben deelgenomen aan mijn Sketch Challenge. Dank u.
    Uw kaart ziet er schattig. Ik hou van de felle kleuren.
    Ik wens u veel succes.
    Babsi

    BeantwoordenVerwijderen